خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/11 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
گلرو با صدور پیامی؛

«شهیدموسوی» نقش کلیدی در خنثی سازی توطئه آمریکایی-صهیونیستی علیه محور مقاومت داشت

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی بمناسبت شهادت "‏شهید سیدرضی موسوی" در حمله تروریست های صهیونیست در سوریه، پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ؛عباس گلرو نماینده مردم سمنان ،مهدیشهر و سرخه و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سیدرضی موسوی در سوریه پیامی را منتشر کرد.



متن این پیام به شرح زیر است:



بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

شهادت سردار سید رضی موسوی، فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه بدست رژیم صهیونیستی در سوریه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده و همرزمان شهید، ملت رشید ایران، مردم استان سمنان و حوزه انتخابیه بویژه مردم شهیدپرور روستای چاشم تسلیت عرض می کنم.



شهید موسوی نقش کلیدی در دفاع از حرم و پشتیبانی جنگ علیه تروریست های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه و خنثی سازی توطئه آمریکایی - صهیونیستی علیه محور مقاومت را داشت.



این فرمانده مقتدر و با صلابت، در روزهای سخت سوریه و در شرایطی که دمشق در آستانه سقوط قرار گرفته بود، بعنوان مسئول پشتیبانی، در کنار شهید سلیمانی نقش راهبردی در حفظ محور مقاومت ایفا کرد و توانست با فرماندهی مقتدرانه خود، فرودگاه دمشق را علیرغم محاصره سنگین تروریست های تکفیری از خطر سقوط نجات دهد.



شهادت مزد سالها مجاهدتش بود و ملت سوریه این سردار پرافتخار را از یاد نخواهد برد./



پایان پیام

 



 

  • کد خبر : 373862
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار